Platformy e-commerce

Wartość polskiego rynku sprzedaży internetowej w 2015 roku szacuje się na 33 miliardy złotych. Platformy e-commerce odwiedza 17 mln Polaków. A to tylko kropelka w morzu obrotów e-handlu na świecie. Dynamicznemu rozwojowi platform e-commerce sprzyjają m.in. rosnąca popularność rozwiązań mobilnych: płatności internetowych oraz aplikacji na smartfony i tablety. W czasach, kiedy coraz większa część obrotu finansowego przenosi się do internetu, potrzebne są platformy e-commerce zapewniające zarówno efektywność jak i bezpieczeństwo. Posiadamy duże doświadczenie w projektach tego typu. Tworzymy systemy sprzedaży konfigurowalne do nawet najbardziej zaawansowanych funkcji: skomplikowanych systemów rabatowych obejmujących poziomy dostępu dla różnych partnerów, analiz sprzedaży, czy systemów zarządzania promocjami. Wdrożone przez nas sklepy internetowe obsługują tysiące użytkowników w jednym czasie oraz dziesiątki tysięcy produktów. Pomagamy wybrać i wdrożyć oprogramowanie. Uszyte na miarę potrzeb, dedykowane platformy e-commerce pozwalają np. na rozwiązywanie nietypowych problemów, takich jak składanie zamówienia z konfiguracją produktu. Nie potrafią tego sklepy internetowe oparte o tradycyjne rozwiązania. W niektórych przypadkach wybór prostszego oprogramowania może być jednak uzasadniony. Dostarczamy naszym klientom pełnej wiedzy, niezbędnej do przeprowadzenia analizy biznesowej opcjonalnych platform e-commerce.